Subject: FW: Pärnu maakond, Tori vald, Nurme küla T-4 km 122,8 VMS märgi elektrivarustuse tööprojekt, LC1012
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Nov 2024 15:14:27 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Sild Marit <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 7, 2024 3:10 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Pärnu maakond, Tori vald, Nurme küla T-4 km 122,8 VMS märgi 
elektrivarustuse tööprojekt, LC1012

Tere,

Ma väga tänan.

Saadan uued failid.

Janar Künamägi, ei. Kilbi asukoht jäi samas, kaablitrassi asukoht muutus.

Marit Sild

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 58 857 211

E-mail: [email-masked]

Energia 4, 80042 Pärnu linn. Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja 
partnerite isikuandmeid, on saadaval 
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.146539828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDMwMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0LjYwLjAuMA..> 
siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval <https://enersense.ee/> 
www.enersense.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 7, 2024 2:22 PM
To: Sild Marit <[email-masked]>
Subject: RE: Pärnu maakond, Tori vald, Nurme küla T-4 km 122,8 VMS märgi 
elektrivarustuse tööprojekt, LC1012

Tere

Püüan Teile vastu tulla 😊 palun siis ka head tagasisidet.

Kirjaga ei olnud kaasas uut projekti dokumentatsiooni, ühtlasi küsin, et kas 
Janar Künamägi on teadlik muudatusest.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Sild Marit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Thursday, November 7, 2024 2:11 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Pärnu maakond, Tori vald, Nurme küla T-4 km 122,8 VMS märgi 
elektrivarustuse tööprojekt, LC1012

Tere Elliko,

Kuna viimases faasis tekkis maaomanikuga vastuolu, siis pidime lahendus 
muutma.

Saadan uued dokumendid aga kas sellega oleks võimalik kiir korras tegeleda?

Seda kiiremini saame ehitusega alata

Marit Sild

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 58 857 211

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Energia 4, 80042 Pärnu linn. Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja 
partnerite isikuandmeid, on saadaval 
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.146539828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDMwMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0LjYwLjAuMA..> 
siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval <https://enersense.ee/> 
www.enersense.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 15, 2024 10:23 AM
To: Sild Marit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Pärnu maakond, Tori vald, Nurme küla T-4 km 122,8 VMS märgi 
elektrivarustuse tööprojekt, LC1012

Tere Marit

Mõned tähelepanekud:

1.	Palun kavanda kaabel JJT kattest eemale, teisele poole sidekaabliga 
paralleelselt.

2.	Palun korrigeeri ka KM numbreid, õige peaks olema:

3.	Tegemist ei ole ainult kaitsevööndisse kavandatava tehnovõrguga, palun 
lisa ka IKÕ plaanid.

Edasta korrigeeritud ja allkirjastatud projekt otse minule.

Ikka head

Elliko

From: Elliko Kõiv
Sent: Wednesday, August 14, 2024 12:35 PM
To: 'Sild Marit' < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: FW: Pärnu maakond, Tori vald, Nurme küla T-4 km 122,8 VMS märgi 
elektrivarustuse tööprojekt, LC1012

Hei

Vaatasin, et Gunnar on selle projekti ka minule suunanud. Püüan sellesse ka 
täna-homme süveneda 😊

Ikka head

Elliko

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, August 5, 2024 3:55 PM
To: Elliko Kõiv < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Pärnu maakond, Tori vald, Nurme küla T-4 km 122,8 VMS märgi 
elektrivarustuse tööprojekt, LC1012

Tere Elliko Kõiv!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Pärnu maakond, Tori vald, Nurme küla T-4 km 122,8 VMS märgi elektrivarustuse 
tööprojekt, LC1012

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/72a2d2ad-30b2-4321-8651-d3aae04d954b

Tähtaeg:

18.08.2024

Resolutsioon:

jääb Sauga-Pärnu ehitusalasse, Arto kommentaar, Kilp on iseenesest 
projekteeritud sinna, kuhu me ta tellisime.

Algataja:

Melika Alliksoo

Vastutaja:

Elliko Kõiv

Delegeerija:

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.